aproPA’T 2017. Projectes col·laboratius entre centres educatius i museus

Fernando Hernández

Catedràtic de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, doctor en psicologia. Especialista en processos d’innovació i canvi curricular.
n

Aprendre en els museus i els centres escolars per projectes d’indagació

Neus Sallés

Mestra i pedagoga. Vinculada al grup de Didàctica del Patrimoni, Noves Tecnologies i Museografia comprensiva de la Universitat de Barcelona.
 n

Un tresor per educar: nous retrobaments per les escoles i museus

Dimas Fàbregas

Director i mestre de visual i plàstica a l’Escola La Immaculada. Assessor en el projecte Aliances Magnet de la Fundació Jaume Bofill.
n

Processos creatius, processos d’aprenentatge. El paper del museu en el cas de les Aliances Magnet.

Maria Cacheda

Llicenciada en Història de l’Art. Coordinadora de la unitat d’Acció Educativa de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.
 n
n

Idees per millorar l’educació als museus

Experiències Amposta

Camp d’Aprenentatge
del Delta de l’Ebre
n

El vol de l’esparver

CRP de la Terra Alta
Escola Puig Cavaller de Gandesa

Apadrinem el nostre patrimoni

Experiències Tarragona

Centres educatius de Constantí
Museu Nacional Arqueològic de Tarragona

Centcelles el nostre objectiu

Museu de Reus Salvador Vilaseca
Col·legi Maria Rosa Molas de Reus

Apadrinem el nostre patrimoni

Relatoria de les jornades

Resum de les jornades
AproPa’T 2017
 n

Projectes col·laboratius entre centres educatius i museus

aproPA’T 2016. Diàlegs d’educació i patrimoni

Pere Viladot

Professor i divulgador. Ex-cap del programa d’Activitats del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Educació i patrimoni: una aventura d’atzar, incertesa i complicitat

Oriol Ripoll

Especialista en gamificació, l’aplicació del joc en projectes educatius i culturals.
 n

La dimensió lúdica de la cultura

Relatoria de les jornades

Resum de les jornades
AproPa’T 2016
 n
n

Diàlegs d’educació i patrimoni