aproPA’T 2018. Els museus com a eines per a la transformació educativa a les aules

Gemma Carbó

Directora del Museu de la Vida Rural. Professora de pedagogia cultural de la Universitat de Girona. Doctora en ciències de l’educació.
n
n
n

Les comunitats culturals d’aprenentatge

Maite Blay

Professora de llatí de l’Institut Pons d’Icart de Tarragona. Experta en el món clàssic.
n
n
n
n
n

Patrimoni d’acollida.

Albert Macaya

Doctor en Belles Arts per la Universitat de Barcelona. Artista visual. Professor de la Facultat de Ciències de l’Educació i a la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili.
n

Repensant el binomi arts-educació. Experiència i coneixement compartit al museu.

Andrea Granell

Doctora en psicologia i professora associada a la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, membre del grup DHIGECS. Consultora independent.
n
n

Avaluar el disseny de les activitats educatives patrimonials

Experiències Espluga

Escola Miquel Bleach
Museu Nacional d’Art de Catalunya

Experiència Tandem

Escola Marta Mata
Museu Deu

I tu, què pintes?

Institut Escola Pi del Brugar
Museu d’Alcover

Cita a cegues

Experiències Tortosa

Institu Ramon Berenguer IV
Museu de les Terres de l’Ebre
 n

Escola Amiga

Museu Pau Casals
Escola El Puig

Pau Casals

Escola Consol Ferré
Fundació Mas Miró

Cita a cegues

Relatoria de les jornades 2018

n

Els museus com a eines per a la transformació educativa a les aules

aproPA’T 2017. Projectes col·laboratius entre centres educatius i museus

Fernando Hernández

Catedràtic de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, doctor en psicologia. Especialista en processos d’innovació i canvi curricular.
n

Aprendre en els museus i els centres escolars per projectes d’indagació

Neus Sallés

Mestra i pedagoga. Vinculada al grup de Didàctica del Patrimoni, Noves Tecnologies i Museografia comprensiva de la Universitat de Barcelona.
 n

Un tresor per educar: nous retrobaments per les escoles i museus

Dimas Fàbregas

Director i mestre de visual i plàstica a l’Escola La Immaculada. Assessor en el projecte Aliances Magnet de la Fundació Jaume Bofill.
n

Processos creatius, processos d’aprenentatge. El paper del museu en el cas de les Aliances Magnet.

Maria Cacheda

Llicenciada en Història de l’Art. Coordinadora de la unitat d’Acció Educativa de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.
 n

Idees per millorar l’educació als museus

Experiències Amposta

Camp d’Aprenentatge
del Delta de l’Ebre
n
n

El vol de l’esparver

CRP de la Terra Alta
Escola Puig Cavaller de Gandesa
n

Apadrinem el nostre patrimoni

Experiències Tarragona

Centres educatius de Constantí
Museu Nacional Arqueològic de Tarragona

Centcelles el nostre objectiu

Museu de Reus Salvador Vilaseca
Col·legi Maria Rosa Molas de Reus

Apadrinem el nostre patrimoni

Relatoria de les jornades

Resum de les jornades
AproPa’T 2017
 n

Projectes col·laboratius entre centres educatius i museus

aproPA’T 2016. Diàlegs d’educació i patrimoni

Pere Viladot

Professor i divulgador. Ex-cap del programa d’Activitats del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Educació i patrimoni: una aventura d’atzar, incertesa i complicitat

Oriol Ripoll

Especialista en gamificació, l’aplicació del joc en projectes educatius i culturals.
 n

La dimensió lúdica de la cultura

Relatoria de les jornades

Resum de les jornades
AproPa’T 2016
 n

Diàlegs d’educació i patrimoni

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt